Компанії учасники
Друковані видання: газета, журнал, дайджест
Електронні, мультимедійні видання, фільми
Звіти, книги, каталоги, сувеніри, календарі
Сторінки в соціальних мережах, сайти, портали, додатки
Журі конкурсу
Оксана Тодорова
Засновниця і ідейна натхненниця Асоціації, організаторка конкурсу "Найкраще корпоративне медіа України". Авторка шести бізнес-книг.
Ірина Кузнєцова
засновник Simple.School, директор DIALLA Communications, офіційний представник Cannes Lions International Festival of Creativity в Україні. Ініціатор і організатор щорічного "Пробігу під каштанами" - наймасовішої благодійної акції в Україні, яка в 2019-му році пройшла 27-й раз.
Дмитро Олтаржевський
, відомий теоретик і практик в сфері PR, доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету ім. Т. Шевченка.
Конкурс «Найраще корпоративне медіа України»
Корпоративне видання поряд з корпоративним сайтом входить в стандартний пакет атрибутів, що свідчать про успішність компанії. «Свої» корпоративні медіа здатні в стислі терміни, при невеликих інвестиціях сформувати у цільової аудиторії (партнерів по бізнесу, кінцевих покупців, співробітників підприємства …) позитивний образ компанії.
Фокусом на певної цільової аудиторії корпоративні медіа вигідно відрізняються від традиційних, коло читачів яких різнорідний. Цим процесом інформаційного впливу управляє компанія. У той же час, власна корпоративна газета або журнал, а також сайт або сторінка компанії в fb – це обличчя компанії, корпоративне медіа має бути максимально якісним і професійним.
З метою популяризації професійних успіхів кращих корпоративних медіа-проектів нашої країни, Асоціація корпоративних медіа України оголошує конкурс «Найкраще корпоративне медіа України»
Мета конкурсу «Найраще корпоративне медіа України»:
- обмін досвідом та сприяння підвищенню рівня корпоративних медіа;
- підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
- заохочення найбільш успішних компаній, які переконалися на власному досвіді в ефективності даних комунікативних і управлінських інструментів;
- привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.
До участі в Конкурсі приймаються періодичні друковані видання, які виходять не рідше 1 разу на рік і відповідальні за змістом і оформленню цілям і задачам Конкурсу. Учасником Конкурсу стає компанія, що подала заявку на участь в Оргкомітет конкурсу до 05.09.2020.
Урочиста церемонія нагородження переможців відбудеться в жовтні 2020 року в Києві.
Подати заявкуПризи Конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України»
Переможцям Конкурсу вручається пам’ятний Диплом Переможця з відповідною номінації гравіюванням. Партнери конкурсу підготували додаткові подарунки і призи.
Всі номінанти конкурсу отримують Дипломи учасника конкурсу “Найкраще корпоративне медіа України”.
Почесного звання «Лідер інновацій» удостоєні компанії, які є новаторами за формою і змістом корпоративних проектів, а також випереджають загальний рівень розвитку вітчизняних корпоративних медіа.
Подати заявку