3299

Якщо ти не ходиш у відпустку – це твоя особиста проблема!

Інтерв'ю Катерини Баланівської, CEO в Visotsky Consulting Kiev

Що вдалося зробити в минулому році особливо класно?

Особливо класно було для мене, як директора компанії, міжнародний розвиток компанії. За цей рік нам вдалося відкрити кілька представництв Visotsky Consulting – в Сеулі, на Тайвані. Також уклали домовленості про відкриття декількох філій на території СНД. Пишаюся тим, що матеріали Школи Власників Бізнесу і книги Олександра Висоцького були переведені на англійську і китайську мову

Чим пишаєтеся?

Звичайно ж я пишаюся своєю командою. Ми визнані найсильнішим філією серед всіх представництв мережі Висоцький Консалтинг. Відповідно мене нагородили кубком кращого директора мережі.

Ваше відкриття 2018 року.

Ми швидко розвиваємося і зростаємо – тому відкриттів дуже багато. Нещодавно до нас приїжджали партнери з острова Тайвань, мене дуже здивувало, як вони захоплювалися справами, які мої співробітники роблять щодня. Так що одним з основних відкриттів 2019 року стало – “Те, що для тебе буденно і очевидно – може викликати захват у інших”.

Розкажіть саму повчальну історію, яка з Вами трапилася на роботі в минулому році і чому вона Вас навчила? Як змінила?

Аналізуючи показники компанії ми побачили, що вузьким місцем компанії є нестача кваліфікованих співробітників. З цього був зроблений висновок: потрібно наймати потрібних людей і в потрібний час. Якщо ми не наймаємо вчасно зіркових співробітників (що готові рости і розвиватися) – то самі себе заганяємо в глухий кут. Тому я взяла під особистий контроль щоденний найм співробітників і прийняла рішення ніколи не погоджуватися на меншу.

«

Якщо ми не наймаємо вчасно зіркових співробітників (що готові рости і розвиватися) - то самі себе заганяємо в глухий кут.

Мета конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України»:

  1. обмін досвідом та сприяння підвищенню рівня корпоративних медіа;
  2. підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
  3. заохочення найбільш успішних компаній, які переконалися на власному досвіді в ефективності даних комунікативних і управлінських інструментів;
  4. привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.

Мета конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України»:

  • обмін досвідом та сприяння підвищенню рівня корпоративних медіа;
  • підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
  • заохочення найбільш успішних компаній, які переконалися на власному досвіді в ефективності даних комунікативних і управлінських інструментів;
  • привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.

Цікаво?

Підпишіться на нашу розсилку та будьте в курсі наших апдейтів

Ми зобов’язуємося тримати ваші дані в безпеці і надсилати тільки корисну інформацю

Форма вступу

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Головна