Якщо ти не ходиш у відпустку – це твоя особиста проблема!
Інтерв'ю Катерини Баланівської, CEO в Visotsky Consulting Kiev
Що вдалося зробити в минулому році особливо класно?
Особливо класно було для мене, як директора компанії, міжнародний розвиток компанії. За цей рік нам вдалося відкрити кілька представництв Visotsky Consulting – в Сеулі, на Тайвані. Також уклали домовленості про відкриття декількох філій на території СНД. Пишаюся тим, що матеріали Школи Власників Бізнесу і книги Олександра Висоцького були переведені на англійську і китайську мову
Чим пишаєтеся?
Звичайно ж я пишаюся своєю командою. Ми визнані найсильнішим філією серед всіх представництв мережі Висоцький Консалтинг. Відповідно мене нагородили кубком кращого директора мережі.
Ваше відкриття 2018 року.
Ми швидко розвиваємося і зростаємо – тому відкриттів дуже багато. Нещодавно до нас приїжджали партнери з острова Тайвань, мене дуже здивувало, як вони захоплювалися справами, які мої співробітники роблять щодня. Так що одним з основних відкриттів 2019 року стало – “Те, що для тебе буденно і очевидно – може викликати захват у інших”.
Розкажіть саму повчальну історію, яка з Вами трапилася на роботі в минулому році і чому вона Вас навчила? Як змінила?
Аналізуючи показники компанії ми побачили, що вузьким місцем компанії є нестача кваліфікованих співробітників. З цього був зроблений висновок: потрібно наймати потрібних людей і в потрібний час. Якщо ми не наймаємо вчасно зіркових співробітників (що готові рости і розвиватися) – то самі себе заганяємо в глухий кут. Тому я взяла під особистий контроль щоденний найм співробітників і прийняла рішення ніколи не погоджуватися на меншу.
Якщо ми не наймаємо вчасно зіркових співробітників (що готові рости і розвиватися) - то самі себе заганяємо в глухий кут.
Мета конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України»:
- обмін досвідом та сприяння підвищенню рівня корпоративних медіа;
- підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
- заохочення найбільш успішних компаній, які переконалися на власному досвіді в ефективності даних комунікативних і управлінських інструментів;
- привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.
Мета конкурсу «Краще Корпоративне Медіа України»:
- обмін досвідом та сприяння підвищенню рівня корпоративних медіа;
- підвищення престижу роботи в сегменті корпоративних медіа;
- заохочення найбільш успішних компаній, які переконалися на власному досвіді в ефективності даних комунікативних і управлінських інструментів;
- привернення уваги ділової громадськості до вирішення проблем професійного становлення і розвитку корпоративних медіа в Україні.